Doprava a doručení

Jaké jsou náklady na dopravu?

ZeměHodnota zboží (včetně DPH)Náklady na dopravu (včetně DPH)*
Česká republikaod 1 069,00 Kčzdarma
od 0,00 Kč109,00 Kč

* Tyto doručovací náklady se vztahují na standardní dopravu. Dodatečné náklady však mohou vzniknout, např. v důsledku hmotnosti, velikosti nebo vlastností produktů. Tyto informace naleznete přímo v popisu výrobku.

Kdy obdržím svou objednávku?

Termín dodání Vaší objednávky naleznete v potvrzení objednávky, které jste obdrželi emailem.

Termín dodání u jednotlivých produktů vidíte přímo u produktu. Datum doručení celé objednávky můžete vidět v nákupním košíku nebo poté, co si vyberete dodací adresu a požadovanou přepravní službu.

Vezměte prosím na vědomí, že Vaši objednávku odesíláme z Rakouska. To znamená, že během rakouských státních svátků neopustí náš sklad žádné balíčky. Ani náš zákaznický servis není k dispozici o rakouských státních svátcích. Dovolenou si užíváme, abychom Vám poté mohli být opět k dispozici, a to plni energie.

Moje zásilka se ztratila. Co mám dělat?

Zkontrolujte prosím znovu stav objednávky v potvrzení. Pokud se zobrazuje stav "Doručeno", je možné, že máte ve schránce lístek s pokyny k vyzvednutí nebo Váš balíček převzal soused.

Pokud se Vaše objednávka stále neobjevila, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Rádi případ prošetříme a pomůžeme Vám zásilku najít.

Moje zásilka je poškozená. Jak mám postupovat?

Je nám líto, pokud byla Vaše zásilka při přepravě poškozena.

Byly poškozeny i některé produkty v zásilce? Jakékoliv poškození obalu a výrobků ihned zdokumentujte (pořiďte fotografie). Poškozené výrobky a obaly si prosím uschovejte - jsou důležité pro uplatnění nároku na odškodnění. Poškození zásilky můžete nahlásit zde.

Byl poškozen pouze vnější obal zásilky?
Pokud byl poškozen pouze samotný obal zásilky a Vy si přejete zaslat některé produkty zpět, pro vrácení zboží jednoduše použijte jiný obal.

Jestliže je zásilka při doručení viditelně poškozena, nepřijímejte ji prosím.

Doručovací služby

Dostupné přepravní služby závisí na velikosti a vlastnostech Vaší objednávky – tzn. na tom, jaké produkty si objednáte. Níže uvedené přepravní služby proto nemusí být pro Vaši objednávku dostupné.

Spolupracujeme s různými poskytovateli přepravních služeb, abychom zajistili rychlé a spolehlivé doručení.

Předpokládané datum doručení Vaší objednávky je zobrazeno u každého produktu a také ve Vašem nákupním košíku.

Rychlé balení a zpracování objednávky: Pokud jsou všechny objednané produkty skladem, zabalíme Vaši objednávku co nejrychleji, abychom urychlili odeslání.

Potvrzení o odeslání: Potvrzení o odeslání obdržíte E-mailem, večer, v den odeslání zboží, spolu s Vaším osobním sledovacím číslem pro sledování zásilky.

Sledování zásilky: Informace o sledování se nemusí aktualizovat okamžitě a může trvat až 48 hodin, než se zobrazí nejnovější stav.

Možná zpoždění: Vezměte prosím na vědomí, že zpoždění dodávky může nastat v důsledku různých faktorů, jako jsou např. povětrnostní podmínky, provoz, svátky nebo nepředvídané události ze strany poskytovatele přepravních služeb.

Österreichische Post (Rakouská pošta)

V zemi Česká republika bude Vaše objednávka doručena rakouskou poštou.

Pokud objednáte do země pondělí 00:00 hod a všechny produkty jsou skladem, Vaše objednávka bude zpracována a zabalena co nejrychleji.

Po odeslání bude zboží doručeno během 3 pracovních dnů.

Další informace o službách pro příjem balíků naleznete zde.

Aplikace Rakouské pošty navíc nabízí mnoho užitečných funkcí, jako je sledování zásilek, vyhledávání poboček a výdejních míst a možnost sjednat si alternativní doručení.

DHL Express

V zemi Česká republika bude Vaše objednávka doručena DHL Express.

Pokud objednáte do pondělí 00:00 hod a všechny produkty jsou skladem, Vaše objednávka bude zpracována a zabalena co nejrychleji.

Po odeslání bude zboží doručeno během jednoho pracovního dne.

Expresní doručení

Případné další náklady se účtují nezávisle na přepravních nákladech.

DHL Express

Zemědo 1 kgdo 2 kgdo 5 kgdo 10 kgdo 20 kgdo 30 kgdo 70 kg
Česká republika429,22 Kč429,22 Kč533,28 Kč1 014,53 Kč1 690,88 Kč2 458,27 Kč4 747,46 Kč

Pokud objednávka přesáhne 70 kg, budou připočítány náklady za vyšší hmotnost. U objednávky o váze 80 kg se tedy náklady budou rovnat součtu výdajů za 70 kg + 10 kg. Pokud objednávka váží např. 143 kg, bude započítána cena za 70 kg + 70 kg + 3 kg.

S našimi logistickými partnery Vám kromě standardních způsobů přepravy nabízíme možnost expresního doručení. Produkty skladem, které objednáte do pondělí 00:00 hod, mohou být na Vaši žádost zaslány expresně. Balíček tedy obdržíte ve všech evropských metropolích již následující pracovní den!

Produkty, které momentálně nejsou skladem, lze také doručit expresně. Budou odeslány v momentě, kdy budou opět k dispozici.

Volbu expresní objednávky naleznete v objednávkovém procesu - tato možnost se Vám automaticky zobrazí (bohužel tato služba není dostupná pro všechny země). Příplatek za expresní doručení je individuální v závislosti na místě doručení.

Celní poplatky

Naše zboží je expedováno z Rakouska, které je součástí Evropské unie. U objednávek dodávaných v rámci EU je DPH zahrnuta v celkové kupní ceně. Protože je pohyb zboží v rámci EU volný, nevznikají žádné další poplatky.

Mohu si nechat balíček doručit na výdejní místo?

Pošta - výdejní místo

Pokud máte zákaznický účet u Österreichische Post (Rakouské pošty), můžete využít výdejní místa.

Prosíme, vezměte na vědomí:

  • Jakmile bude Váš balíček doručen a bude možné si jej vyzvednout, obdržíte E-mail od přepravní služby.
  • Balíček si můžete vyzvednout v časovém rámci určeném kurýrem.

Speciální možnosti přepravy

U vybraných položek budou vzhledem k jejich povaze a souvisejícímu speciálnímu zacházení účtovány dodatečné náklady. Případné dodatečné poplatky se počítají nezávisle na nákladech na dopravu. Tyto informace se zobrazují na stránce s informacemi o produktu.

Spedice

Pokud objevíte produkt, který je zasílán spediční firmou, můžete si být jisti, že bude zabalen s maximální péčí. V takových případech je poskytován speciální servis, aby se s Vámi přepravce mohl osobně setkat a zboží Vám předat. Dopravce Vás bude kontaktovat telefonicky a dohodne s Vámi termín doručení. Uveďte prosím telefonní číslo, na kterém budete k zastižení.

Je třeba také zdůraznit, že dopravce je povinen dovézt zásilku pouze k obrubníku na Vaší uvedené adrese. Od tohoto okamžiku se zboží považuje za doručené a předané příjemci.
Žádáme Vás, abyste na to v den doručení pamatovali a následnou dopravu zboží si zajistili sami.

Objemné zboží

Položky klasifikujeme jako objemné, pokud vyžadují speciální přepravu kvůli své velikosti nebo hmotnosti. Vzhledem k těmto vlastnostem vyžaduje takové zboží při přepravě speciální zacházení.

Přeprava chlazeného zboží

Přeprava chlazeného zboží zahrnuje všechny položky, které je v našem skladu třeba chladit a během přepravy v chladu udržovat. Díky tomu můžeme zajistit, že se k Vám výrobky dostanou v nejvyšší kvalitě a naprosto čerstvé.

Speciální expedice s manipulačními náklady

Nabízíme také produkty, které vyžadují zvláštní úsilí v procesu balení a přepravy. Na přepravu těchto produktů se proto vztahují dodatečné manipulační poplatky. Tyto poplatky závisí na hmotnosti zásilky:

Do 30 kg: běžný manipulační poplatek
30,01 až 60 kg: dvojnásobný manipulační poplatek
60,01 až 90 kg: trojnásobný manipulační poplatek
a tak dále.

Výše poplatků se liší v závislosti na zemi odeslání. Přesnou cenu dopravy můžete vidět na stránce příslušného produktu, v nákupním košíku a na konci objednávky.

Naše balení

Záleží nám na životním prostředí! Náš obalový materiál je zcela bez plastů a je vyrobený z velmi vysokého podílu recyklovaného materiálu. Občas znovu používáme obalové materiály, které dostáváme od našich dodavatelů, přičemž některé z nich mohou obsahovat plast. Opětovné použití materiálů je pro nás důležité, protože výrazně snižuje množství celkového odpadu.